About

Follow my blog with Bloglovin

Cum spune şi Maximilian, despre una despre alta, un fel de zbor, dar…fară parapantă. Asta pentru că mă voi arunca direct în această lume a blogging-ului. Mi-a luat vreo doi ani să mă gândesc cum ar fi să îmi fac un blog, alţi doi dacă să îmi fac unul, până când am terminat liceul, am intrat la facultate şi mi-am spus că acum nu mă mai opreşte nimic (teoretic nici înainte nu mă oprea ceva, dar m-am complăcut să scriu de mână pe einşpe mii de caiete).

Mi se pare foarte drăguţă ideea să am un spaţiu doar al meu, un fel de cameră a mea, doar că una virtuala, iar diferenţa dintre cele doua nu este prea mare, pentru că pe ambele am fotografii cu mine, postere, desene pe pereţi, genţi peste tot ş.a. Mă încântă faptul că pot face orice, îmi pot exprima liber ideile folosind ce vocabular doresc şi pot vorbi romengleză doar pentru simplul motiv că aşa am chef.

Pentru că rubrica se numeşte ,,About” voi pune aici o listă cu lucruri despre mine:

  1. Mă numesc Ioana Dumitrescu, iar în clasele mici (asta însemnând inclusiv clasa a 9-a) îmi scriam la lucrări întâi prenumele, apoi numele, iar toţi profesorii îmi făceau observaţie şi îmi spuneau: ,,Dar ce? Eşti vedetă?” . Actually, nu voiam să fac pe vedeta, însă ştiam de la engleză că atunci când te prezinţi trebuie să începi cu numele mic;
  2. Sunt născută pe 1 iunie şi tot timpul am urât faptul că şi colegii mei aduceau bomboane pentru că era ,,ziua copilului”, iar eu spuneam ,,NUUU! Este ziua mea!”;
  3. Sunt zodia gemeni, sunt duală şi am o fire foarte schimbătoare. Îmi place să analizez oamenii în funcţie de zodiile lor şi să văd dacă personalitatea lor coincide cu ceea ce scrie în horoscop;
  4. Cred în reîncarnarea sufletului, vieţi anterioare, Karma şi energii transmise de către Univers;
  5. Ascult muzică de operă când fac o activitate care presupune atenţie pentru că asta mă relaxează, iar melodiile comerciale de la radio mă agită şi mă fac să dansez prin cameră;
  6. Actorul meu preferat este Johnny Depp;
  7. Nu îmi place mirosul de portocală;
  8. Nu ştiu ce înseamna RSS;
  9. Când sunt cu prietenii îmi place să mă port nebuneşte, să fac lucruri prosteşti, însă cei care nu mă cunosc îşi fac adesea o impresie greşită despre mine;
  10. Iubesc să primesc mesaje drăguţe de la persoanele dragi, asta mă face foarte fericită;
  11. Când îmi place o melodie este pe repeat non-stop până când mă plictisesc de ea. La fel şi cu mâncarea. Mi s-a întâmplat să mănânc acelaşi fel de mâncare dimineaţa, prânz şi seara, doar pentru că mi-a picat pe felul respectiv, ceea ce nu se întâmplă foarte des pentru că nu sunt o persoana gurmandă şi mă plictisesc mâncând;
  12. Îmi plac jocurile cu maşini;
  13. Urăsc minciuna;
  14. Mi-a picat placajul din spatele sifonierului, însă eu niciodata nu am cu ce să mă îmbrac;
  15. Nu îmi imaginez viaţa fără ciocolată;
  16. Primul meu ou ochi l-am făcut cu ajutorul unei reţete de pe internet şi singura persoană care a spus că arată bine a crezut că este o omletă;
  17. Iubesc răsăritul. Iubesc apusul;
  18. Urăsc să duc gunoiul;
  19. Îmi plac pisicile, iar de cele mai multe ori mă cred una;
  20. Nu obişnuiesc să port blugi;
  21. Prima oară când am fost cu salvarea, i-am întrebat pe cei de la ambulanţă dacă mă şi duc înapoi acasă tot cu maşina;
  22. Iubesc cumpărăturile. Sunt shopaholica şi bookaholica;
  23. ,,Iubesc. Am curaj. Şi mă tem.” -Diana cu vanilie.

Lasă un răspuns

