Parfum de începuturi, dorinţe şi ness

,,când afară plouă cu picuri de apă din nori
în mine picură cu amintiri, cu nostalgii, cu fiori” – Iv cel naiv

Mereu mi-a plăcut să stau la pervaz şi să ascult ploaia. Nu ştiu ce mi se pare atât de interesant. Probabil e starea pe care mi-o induce; nostalgia ce apare brusc atunci când camera se întunecă deşi ziua abia a început.

Mă face să mă gândesc în slow motion la toate realizările de până acum şi la tot ceea ce aş fi în stare să fac si totuşi…nu o fac. Uneori stăruiesc în mine dorinţe ce abia dacă îndrăznesc să mi le visez de teamă să nu rămână aşa…nişte vise. Sunt precum nişte beţişoare de chibrit lângă un butoi cu petrol. Nu deschid cutia şi nu dau foc catranului de teamă să nu provoc o explozie. Şi totuşi sunt zile când fac asta şi se lasă cu o urmă de parfum de nou început.

Beau o cană de ness şi mă gândesc că astăzi vreau să cred în dorinţele mele, în feelingurile mele, în conexiunile pe care mi le-am creat. Vreau să mi le apăr. Sunt ale mele.

Vreau să fac mai mult din ceea ce îmi place, vreau să fac tot ce îmi trece prin cap fără nicio reţinere, vreau odată ce mă mut să mă detaşez de mediocritate, să nu-mi pese de părerea nimănui, să nu am nevoie de nimeni care să mă motiveze.

Astăzi e genul de zi în care vreau să scriu în timp ce privesc ploaia şi chiar dacă am îngheţat de frig am pantaloni scurţi, dar mi-am luat şosete pufoase şi colorate.

IMAG0176

Astăzi e genul de zi în care ascult coverurile lui Derran Day şi Boyce Avenue.

Astăzi e genul de zi în care nu vreau să îmi pese, vreau să povestesc şi să tac în acelaşi timp. Astăzi îmi place ordinea, deşi în mintea mea e dezordine. Astăzi nu vreau nicio direcţie, niciun drum drept, doar serpentine.

Astăzi nu accept critici. Azi e despre mine!

Tu cine eşti azi?DSCN7677

IMAG0169IMAG0158

IMAG0160

IMAG0164

Lasă un răspuns

