58 August

Hello ladybugs! A venit toamna în sufletul vostru? S-a aşternut un covor de frunze arămii în jurul vostru?

Încă de când a venit Toamna am refuzat să cred că a venit cu adevărat şi număram în continuare zilele de vară: 32 august, 33 august, 34 august…

Astăzi ar fi fost 58 august dacă Toamna nu s-ar fi certat cu Soarele şi nu l-ar fi izgonit. S-a mai ascuns după nori şi mai ieşea din când în când să ne facă cu mâna, dar era rău şi nu mai purta ochelari de soare. Asta până când Toamna şi-a dat seama ce făcea Soarele şi a chemat o armată de nori şi au început să arunce cu picături spre pământ.

Într-o zi, în timp ce mă plimbam, am întâlnit o Prinţesă Războinică ce m-a însoţit în drumul meu spre bulevard. S-a dovedit a fi foarte prietenoasă şi dornică de a face schimb de afecţiune. A reuşit să mă mai vindece de nostalgia în care eram, cauzată de ideea că nu voi mai purta prea curând rochiţe, fustiţe colorate şi bluze fără mâneci. Am fost nevoită să îmi scot din şifonier pantalonii lungi, cămaşa, puloverul şi botinele, însă Prinţesei Războince se pare că i-a plăcut outfitul meu şi a continuat să ceară afecţiune.

DSCN7558c DSCN7559c DSCN7418c DSCN7421c DSCN7426c DSCN7430c DSCN7450c DSCN7472c DSCN7505c DSCN7524c DSCN7535c DSCN7544c

Pupici blănoşi! ❤

Lasă un răspuns

