La o vorbă, pe…balcon

 

În acest post vreau să vorbesc despre balcoane. 

Și nu mă refer la acest gen de balcoane.giphy

Ci la acest gen:

 

12208349_1194515917243898_4536388973953382491_n

Dacă aș avea o asemenea priveliște în fiecare seară, cred că m-aș muta pe balcon. Mi-aș lua laptopul și aș scrie până când mi-ar îngheța extremitățile degetelor, apoi m-aș duce în cameră să iau un Nurofen răceală și gripă. Asta aș face. Bineînțeles că realitatea a fost cu totul alta. Seara de 12 noiembrie nu a decurs așa. M-am dus pe balcon din curiozitate, apoi am început să mă bucur ca un copil (sau ca mine când văd decorațiuni de Halloween în supermarket saaaau reduceri la mall) și m-am întors să îmi iau telefonul pentru a face fotografii și a striga ,,Ce frumos se vedeeee!”. Plecând ca o nebună, desculță, am înghețat imediat și pe deasupra a trebuit sa bat zece minute în geam pentru că am fost încuiată pe balcon.

Când eram mică, nu înțelegeam de ce mama își dorește atât de mult un balcon. Îl vedeam ca pe un oricare loc în care să îți depozitezi borcanele și lucrurile nefolositoare, însă acum sunt efectiv fascinată de ele și locuind la parter, mi-aș dori și eu unul. Au început să îmi placă în mod inconștient, nu m-am gândit niciodată că voi spune ,,vreau un balcon”, ,,îmi plac balcoanele”. Bunica mea din partea tatălui statea la etajul 10 și balconul se întindea de jur împrejurul blocului. Îmi amintesc și acum sunetul guguștiucilor dimineața și cum alergam pe acolo și mai auzeam din când în când un ,,nu te lăsa prea mult, sa nu pici”.

De curând, am aflat de un proiect ce mi se pare genial. Se numește ,,Balcoanele din”. Puteți arunca o privire aici. Să tot ai asemenea balcoane, nu?

Așa ar arăta pentru mine un balcon rupt din rai:

 

Voi cum vă petreceți timpul pe balcon? 

Lasă un răspuns

