Cică ,,Hai sa ne imbatam si sa ne spunem tot ce simtim”

,,Hai sa ne imbatam si sa ne spunem tot ce simtim”, spunea un citat de pe una dintre paginile unor bloguri sentimentaliste, genul de blog in care nu am vrut niciodata sa il transform pe al meu. Dar in noaptea asta e altfel…

in noaptea asta las la o parte orgoliul emancipat pe care l-am avut in tot acest timp ,,pierdut”. In noaptea asta ascult Chopin- Spring waltz si traiesc o senzatie agreabilă. Piesa asa nu va fi niciodată revelatorul probleme mele, dar cel putin este un fond acompaniator.
Mi-as fi dorit să ne imbatam si sa ne spunem tot ce gandim, dar ne-am lăsat dominati de trivialitatea de zi cu zi, iar eu nu ti-am spus niciodata, consolandu-ma cu un ,,ce ar conta”, pana cand n-a mai contat. Si abia cand nu a mai contat am realizat ca un om nu este intotdeauna ce face, ci este ceea ce spune, pentru ca faptele tale m-au băgat în ceata, iar vorbele nu le-am crezut, desi in cazul tau nu era nevoie sa te îmbeti, spuneai adevarul cand nu iti pasa.
Mi-am dat seama ca in viata nu întrebi de ce s-a intamplat o fapta, ci trebuie sa te uiti ce a spus ăla, ce cuvinte a folosit. Pentru ca daca iti spune ,,nu imi pasa ce simti”, iar peste trei luni iti ia mâncare de la MC la unşpe noaptea, nu este echivalent cu ,,acum imi pasa”, ci doar ,,a mai ramas ceva de stricat” pentru ca altfel nu pleca de prima oara, in timp ce tu erai acolo încercând să construiesti un iaht, in timp ce aveai o barca. Si nu una cu motor, cu vasle! Si cum sa construiesti un Titanic cand pana si pluta aia ti se scufunda pentru ca el nu a fost nici macar suficient de gentleman incat sa ia a doua vasla, cand tu te chinuiai cu prima, in timp ce te gandeai ca nu pentru asta ti-ai luat tu permisul de conducere.
Iar uneori ambitia ta mistică de a te castiga pe tine, ar pierde in prima instanta daca el ti-ar spune ,,Hai sa ne imbatam si sa ne spunem tot ce simtim” , pentru ca atunci tot ce am scris aici nici nu ar mai exista si in loc sa mor pe Titanic, as prefera sa vaslesc pana ajung pe o insulă, la o plajă. Noroc ca nu spune. Noroc ca nu o sa stie niciodata cat de mult vreau sa ii spun …

Lasă un răspuns

