Prima postare din prima zi

,,-Mi-am luat anul trecut un ou Kinder. Azi l-am desfăcut. Surpriza a fost o mașină.
*după o oră*
-Eu acum m-am trezit. Măcar e roșie mașina?
-Asta îi ziceam și eu mamei. Că sunt supărată că e verde și eu o voiam roșie sau neagră.
-Să-i faci o poză.
-I-am făcut, îți trimit. E urâtă, zici că e din Mad max. Urăsc filmul ăla, dar semnificația contează.”

*după o oră*

,,-Mi-am luat anul trecut un ou Kinder, l-am desfăcut azi, iar surpriza a fost o mașină.
mama: -Da, da, da…face și ea un apropo acum.”

,,-Ce frumos e afară! Chiar dacă este așa frig, parcă nici nu mă deranjează la cât e de frumos! Nu simți așa o energie pozitivă?
-Da, parcă e ceva diferit de ceilalți ani…
-În anii trecuți mă simțeam nefericită, acum mă simt bine și parcă este o vibrație bună în atmosferă.”

O mică parte din ziua de azi. 1 ianuarie 2016. Un alt an, o altă poveste. Tot sperăm la un an mai bun în fiecare an, iar ,,On This Day”-ul de pe facebook are grijă să îți amintească ce fel de persoană erai anul trecut. Chiar dacă acum o postare ziceam că se schimbă doar o filă din calendar, iar o persoană nu are cum să se schimbe într-o zi, acum cred același lucru, însă o persoană se schimbă într-un an, i se schimbă obiectivele, prioritățile, oamenii ce îi sunt alături. Cred că indiferent dacă este o diferență de doar câteva ore, uneori oamenii au nevoie de un șut în fund pentru a o lua de la început și a spera la mai bine.

ANUL TRECUT- mi-am făcut o listă cu lucruri pe care să le fac. Mi-am schimbat agenda și am făcut-o puțin uitată, însă mi-am realizat o parte din lucruri. Pentru mine 2015 nu a fost un an care mi-a adus neapărat fericire, l-am văzut mai mult ca pe un an ,,tehnic”, sa spun așa, în care mi-am realizat lucruri ,,must have”, lucruri ce trebuie făcute la timpul lor și doar o dată în viață, adică BAC, permis de conducere, facultate…etc etc etc.

ANUL ĂSTA- nu îmi mai fac nicio listă pentru că nu mai am de făcut lucruri ,,must have”. Sau am. Dar le țin pentru mine și intră în categoria ,,Dreams”. Anul ăsta vreau să îmi păstrez oamenii dragi aproape. Dacă în 2015 a fost anul în care am triat oamenii la sânge, cu păreri de rău sau nu…anul ăsta vreau să îmi păstrez alături persoanele iubite, chiar și acele persoane de pe facebook pe care încă nu le cunosc, dar ne dăm like-uri reciproc și simt că am un good vibes cu ele. Încă sper ca într-o bună zi să am ocazia să le cunosc…Anul ăsta nu vreau să îmi mai doresc nimic, nu îmi mai doresc oameni, relații, lucruri, bani, iubire, excursii… astea sunt lucruri ce vin de la sine dacă nu alergi după ele, iar tot ce e planificat e dezamăgitor, pentru că îmi creez scenarii de film și în realitate totul pare sec. Vreau să trăiesc momenul și să fac ce simt. Vreau să trăiesc în prezent și să nu mă gândesc că vine sesiunea. 

 

 

 

Lasă un răspuns

