Dimineţi de ianuarie

Mi-as dori sa fiu pe-o plaja
Sa aud valuri spumegand,
Sa fiu in propriul meu paradis terestru,
Timpul sa se oprească, iar eu
Sa decupez pe contur raze
Sa colorez scoici, sa împletesc alge
Sa-mi inod visele.
Sa mazgalesc nisipul cu numele tau
Si sa il steargă apoi marea.
Doar asa imi pot gasi vocatia de libertate interioară,
Apoi sa plec.
Sa ma înec intr-o cafea dulce-amaruie,
Cum iti plăcea tie…si sa plec iar,
De data asta fara sa las bacsis.
Norul sa-mi fie vapor, iar meduzele busola
Scoicile al meu sutien,
Sa fiu o Ariel blonda.
Apoi ma trezesc în pat.
Am alarma peste doua ore.
Vreau sa visez iar, dar timpul trece,
Vreau sa beau cafeaua aia dulce amaruie de care vorbeam,
Dar nu ma pune sa ma dau jos din pat,te rog.
Maine se despodobeste bradul,
Eu mă pregătesc să plec sa-mi cumpăr globuri.
As you like it ma asteapta pe noptieră,
Dar eu voi continua sa fiu o sirena,
Inca doua ore doar.
As fi vrut ca iarna asta sa fie el vara mea, dar nu e, si ce bine imi pare
Voi avea doua veri la vară sau poate o vară in timpul primăverii,
Ca primavara trecuta.
Mi-e dor de soare, de o briza răcoritoare,
De-un fin amor ce-mi reda o senzatie agreabilă,
Asta imi linisteste remanenta puternica,
Noroc ca pot fi eu in lumea asta defazata.
In care se duce o lupta de showbism, dar mie imi place doar domnita de Alba,
Câtă prostie, spun unii…
Câtă extravagantă si curaj, spun eu.
Ar trebui sa merg pe Măgarul de aur, pana in Infern,
Sa ascult Cântecul nibelungilor sau pe cel al lui Roland,
Dar stiu ca trebuie sa il duc pe Odiseu la Universitate
Sau sa il închid pe Agamemnon intr-o biblioteca,
Abia nu-l mai ucide Clitemnestra, desi Eneas mi-a mâncat mai multe zile.
M-am ridicat din pat, mi-am părăsit corabia si imi fac cafeaua.
Am eliberat norii si am aruncat scoicile in mare.
Cafeaua e prea fierbinte si m-am fript.
O sa dau replay la zi si play la playlistul cu Natalia Kills.
Sau sfarsesc prin Adio dar ma întorc.
O sa ma întorc la mare curând.
Inca 6 luni, abia scap de sesiune.
Azi doar scriu.
Azi nu sunt lector alter-ego.
Azi eu sunt poezia, iar greseala si irelevanţa face parte din mine.
Azi ma frig, azi pierd timpul, azi traiesc, pana ma apuc de infernul lui Dante.
O prefer pe Petronela Rotar sau pe Diana Ionescu,
Pentru ca imi place literatura de consum,
Ma relaxează, oricât de mult e criticată la facultate,
Parca cu atat mai mult as reciti.
E greu sa fiu altfel si doar azi am spus ca sunt o sirena.
Deja aberez, mai bine imi beau cafeaua si plec ca sunt asteptata.

Lasă un răspuns

